Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Knullkontakt

Av Peder Gustavsson - 8 maj 2009 15:44

För er som är ute och letar efter heta knullkontakter har jag här en riktigt skysst andra pris eller vad man ska säga:

nikki dane i en het trekant!

Jupp, det är ett video klipp där nikki dane knullar en kille i ett badkar tillsammans med en mörkhyad tjej. Om jag får säga det själv måste det vara ett av de absolut hetaste klippen jag någonsin sett!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peder Gustavsson - 6 januari 2009 21:52

I den här sköna porrfilmen får du se denna sexiga collegebrud ta hand om två kåta killar. Hon suger dom och knullar dom som ett proffs, med en kuk i munnen och den andra i sin trånga fitta så blir hon ordentligt påsatt innan hon får hur mycket sperma...

Av Peder Gustavsson - 27 december 2008 09:44

Jag ser nu att det behövs lite mer gruppsex här på bloggen så idag har jag laddat ner en scen med en mycket söt blondin som blir knullad i all hål av 5 killar. När man först ser den här tjejen så tror man inte att hon är kapabel till en så hård porrs...

Av Peder Gustavsson - 23 december 2008 23:34

Knullkontakt.se är en riktigt intressant sida, det är en sida där folk söker sexkontakter genom att skriva ett pinsamt inlägg om att de är trötta på att ragga på krogen och nu istället vill gå direkt på rödbetan så att säga. I själva verket handlar d...

Av Peder Gustavsson - 22 december 2008 19:28

Jag förstår inte riktigt meningen med “Point of view” porren (POV står för Point of view) men just den här filmen är ändå hur bra som helst. Scenerna är filmade så att man får en känsla att man själv är där i filmen och knullar de här tj...

Av Peder Gustavsson - 22 december 2008 19:22

En smslångivare är en långivare som är fokuserad på att låna ut pengar genom så kallade smslån, även kallat mobillån, microlån och snabblån.   Kronofogden & betalningsanmärkningarKronofogdemyndigheten är inte ansvariga för betalningsanmärkningar som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards